det är inte jag som är meningen.

jag har kommit fram till hur det har kunnat bli såhär och det blev rätt
självklart och det var jäkligt klantigt av mig för när vi var på klass-fest
i nöttja hittade jag en stor groda som jag sa var min prins, han tappade
jag och tony råkade mosatill honom lite med en sten. sen hittade jag
två grodor till och jag pussade båda. så det måste vara därför..

(fast jag tog förgivet att jag aldrig skulle ta med dig hem så skyll inte på
mig om vi kom åt varandra för någonstans tog du bort alla andra alternativ.)

och nu?

jag har packat färdigt min ryggsäck och den blev
alldeles för tung för att jag ska orka bara den själv.

min syster springer omkring två decimeter ovanför
marken för på onsdag ska hon träffa mannen med
mittbena & rymdskepp som väcker mig om nätterna.

& annars så har jag inte kunnat somna på flera nätter och kommer garanterat inte att
kunna somna ikväll. inte bara det att jag är uppspelt för borlänge och norén jag har sjuklig
ångest & har gjort dumma saker för att försöka dämpa den idag. jag är ingen smart
människa längre.. men jag ser mycket fram emot att få se mina idoler, dricka mitt vin, 
krypa ner i mitt leopardtält och glömma ljungby i några dar..

F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0