och när jag känner så så tänker jag på dig..

det väker, över allt och allt går alldeles för fort och tiden smyger sej
inte fram längre, som den alltid brukar göra och ha gjort. jag e trött.
konstigt nog är nätterna fulla med mardrömmar. jag tror jag skrek
inatt. satte mej på sängen, jag var alldeles andfådd. skrek jag?
allt sker om och om igen.
det är då man är desperat.
en natt, om och om igen.
jag vill inte längre lämna!!
(eller vill jag?)

min kusin tog studenten i går, family och en minst sagt bakfull jag var
i helsingborg. jag fick nästan lite panik när jag stod på gräset och såg
de springa ut med sina hattar och sjunga på det som jag försökt träna
in dagligen den sista tiden. jag fick faktiskt hålla tårarna inne och ta
borta tankarna på att det faktiskt alldeles alldeles snart är jag. usch!
jag vill kunna skratta inte gråta då. (det hänger på syster & morfar.)
är det egentligen en lycklig dag?

vi var i helsingör också, spenderade flera hundralappar till sista student
dagarna, sommarens fester och öl till mentorerna. jag älskar danmark,
de små gatorna, butikerna, människorna och blommorna. där ska jag bo.


daniel väckte mig idag, han kommer om några timmar.
och kommer vi träffas då? just nu vet jag inte hur jag
ska känna. jag tycker om dig. -mycket. och jag tror...
jag tror ingenting och förväntar mig ingentingjag. fast
jag undrar hur du har tänkt om saker och om du ens
har tänkt. själv är jag rätt så o-focuserad och vågar inte
tänka så mycket längre.. 
men tyvärr  kommer jag va berusad ikväll.(igen.)

JAG BEHÖVER VARA NÄRA DIG!
jag hatar att leva med ana!

F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0