men vi skulle ändå vara allt som behövdes.

du ska veta hur overkligt allt är och hur verkligt jag hoppas allt är menat att bli.
jag vet inte själv förutom att mitt hjärta slår sina snabbare slag då det själv
anser det lämpligt och att jag har fått tillbaka min hansvett så fort jag en se dig. 

helgen borde också kommenteras för det va rätt så speciell på extremt bra och
fåniga sätt. klockan fyra på fredagsnatten står slagerkungen med uppknäppta
vita byxor och spelar på en bit i vårt kök, en arg mathias sitter i kalsånger bredvid,
kaj & joel har valt att campa på vår tomt, sanna springer omkring hysterisk och
letar efter ljus, jag står i armarna på daniel och är lätt chokad. det var nog en sån 
situation man knappast kommer uppleva igen. smile.

igår steg vi upp innan vi ens hade somnat och jag är imponerad av mig själv att
jag orkade va trevlig ändans till campingsgästerna valde att checka ut. fika roddy´s
med sanna, hem och städa och hade ja inte lidit av en svår tröttnad hade jag nog
varit nära till svimmning av nervösitet. första träffen med familjen är inget jag 
föredrar och speciellt inte i den form jag för tillfället va i. men jag tror det gick okey.

idag har vi legat i mjälen, filla, frida, wester och daniel.
jennie fattades och hon har saknats mycket sista tiden,
imorgon är det iaf river race och vi två ska stå för klacken.

godnatt F. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0