(...)

jobb-timmarna gick rätt fort idag och när jag vaknade
på morgonen var jag inte längre lika sjuk som igår.
jag är ändå konstig. (hoppas och inbillar.)

men det var likadant då, jag trodde aldrig jag skulle träffa honom igen
den där enda gången. (fast det aldrig funnits någon annan.)
men jag gick av tusen värdelösa anledningar och trodde aldrig att vi
skulle ses igen. du sa något annat då.
och jag kan ha fel.
men hade jag vetat att det var sista gången jag såg honom skulle allt
gjorts annorlunda. men det gick inte.



jag har precis skickat in mina asökningar till
högskolan. känner mig konstigtnog sugen på att
börja redan till hösten. (& inte bara för att
det är i göteborg.)
hoppas och tror ändå jag står fast vid mitt australien.

natti.
F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0