du känner mig inte & ska inte få göra det!

var är mitt hår hot din hals.
mina läppar mot din hud?
du kan inte leva så, jag kan inte leva så
och jag har inga andra alternativ.
ångrar i hundra år efteråt. ♥

det är vår i luften och jag kan inte annat än att le när jag tar på min mina piloter
och gå ut. jag ser fram emot tiden några veckor fram. det kommer bli mindre
stressigt i skolan, helger att se fram emot och en syster som fyller år.

jag har i smyg med en man planerat ett nummer
& i dag var det nära att jag gick med på det fullt ut.
(jag avvaktar tills imorgon) 
ser fram emot hennes resktion. 

image489

imorgon är det projektredovisning. jag är nervös!!
jag kom ihåg för ett år sen när man skulle börja bestämma
plats, bestämma uppgift. jag kom ihåg hur fruktansvärt långt
det var kvar tills nu och hur fruktansvärt nära det skulle vara 
till studenten. ändå känns det som en evighet.
och jag vet inte om jag vill att det ska ta slut.

jag har inhandlat polkagrisat, övat framför speglen och
min mamma & min syster kommer finnas på plats som
stöd. om det nu gör saken bättre.

på lördag ska jag se min älskade Norén!

C´mon.
F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0