hjärta & smärta. (igen.)

mamma jobbar, sanna jobbar.
jag sitter mest här och är feg.
skrver-raderar-skriver-raderar.
tönt!

har laddat ner håkans nya album. försöker tycka om den,
men det gör jag inte.
det är vinter ute, årstiderna har förflyttats och jag är
frustrerad av att inte hunnit leka ute i snön.

och jag har fantiserat mig med dig hela dan.
dock slutar det aldrig rimmligt.
jag borde nog acceptera att det. skulle aldrig gå!

jag gått mellan mitt rum, köksbordet och tv-soffan.
fram och tillbaka och väntat på att någon ska tvinga mig,
att någon ska märka mina ogjorda saker.
jag vill hellst gråta, för allt gör så förbannat ont idag.

låt mig
låt mig
låt mig


tro.

Kommentarer
Postat av: je.

honey!!!

2008-03-24 @ 21:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0