home sweet home.

lovely family.
har spenderat kvällen med att ligga nerbäddad i soffan & kollat på king arthur.
fruktansvärt skönt att inte vara ute i kväll, att slippa träffa dig och att slippa gå
hem ensam i minusgraderna.
jag och simon har skrämt bort påsk-kärringarna men smällare så jag tänker
sova o-rädd inatt.

va hos mormor & morfar idag med sanna.
snodde köttbullar och hälsade glad påsk.
visade maja bilder från mobilen.
hennes kommentar va att jag skulle lägga ner det finns enligt henne 
alldeles för många flickor som vill ha en så stilig man som han, det
skulle va bättre om jag tog någon som va lite ful så jag slapp gå orolig.
(menar hon att det va för bra för mig då?)
tack!

nu ska jag snart dra mig tillbaka.
& om jag missat att nämna det tidigare så fick jag och robin MVG på projektarbetet!

F.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0