inte ett ord säger vi, gör vi.

"trodde du att tystnaden skulle hjälpa så hade du rätt för jag
kryper inte igenom sånna hål och skriker inte tillräckligt högt."

jag har sovit konstigt i natt. tomheten i feberdimman. jag var livrädd och ensam.
det händer inte och jag vet att det inte händer men jag gråter, storgråter, hostar
och snorar. JAG VILL INTE BLI SJUK NU! INTE NU!
hyperventilerar, kippar efter andan. om det är febern eller mörkret eller du.

jag fick inte följa med att träna, inte ens när jag hade tagit mina två treo och
konstaterade mig frisk. det va väll kanske bäst, jag vill inte ha sjuk hals på lördag.



skol veckan har varit den bästa på länge.
kanske på grund av vissa händelser
eller också för att vi endast behövt sitta med
böcker under tisdagen.
jag förvånas över hur jag reagerar med en
viss person (eller två.) det brukar vanligtvis
inte ligga bland mina problem.
inte ett ord säger vi, gör vi. men ändå..

idag ska jag plugg religion, skriva prov
& fixa till lördag/söndag.

min söta, underbara älskade syster fyller 21.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0