jag lovade att aldrig.

(att liksom ge upp fast det
kanske var tänkt
att man skulle kunna.)

projektredovisningen gick bra. jag var nervös och hade handsvett,
pratade en aning hastigt men jag tror att vi var ett av de mest
uppskattade eller iaf lättsammaste. min kropp och min själ är en
aning lättad och nu är det egentligen ingenting mer innan sommaren
som blir värre. imorgon åker vi till växjö och besöker universitetet.
människor pratar mycket om studenten, om balen. jag pratar också
men jag fattar nog inte vad jag säger, fattar heller inte att det är mig
jag pratar om och att det faktiskt bara är 64 dagar kvar i skolan innan
det är slut. jag tycker inte om slut.
och jag kommer sakna mycket.
(sammtidigt lite.)

Kommentarer
Postat av: je.

du va väldigt bra! :) imorgon ska vi ha kul;)
snygg bild har du med darling! me like.

2008-03-04 @ 20:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0