life is no romantic.

jag är ytterst konstig idag.
mår sådär dåligt innanför skinnet, är trött,
kinkig, less och befinner mig hellst ensam.

kanske hänger på att jag fick gå till skolan i regnet med ett söndrigt paraply
& satt sedan ensam x-antal timmar för att vänta på ett prov som tog mig 20
minuter att skriva. ibland tycker jag verkligen inte om regler och bestämmelser.

imorgon är det fest. motivationen finns där verkligen inte än.
(kan förvisso hänga på dagsformen.)
jag vet inte vem jag ska efterhärma och
jag vet inte om jag verkligen ska gå dit.
har iaf smått börjat öva på mina danssteg
vilket jag lovat ska sitta perfekt.
dessutom hittade jag nyligen en mycket trevlig kontakt på face book.

soon - mando!




"han skrattade och bjöd på kaffe och jag hatar det för der är varmt
och jag bränner mig på tungan och på läpparna och det gör ont och
jag dricker aldrig sånnt som gör ont annars
men det är inte därför jag var där så jag drack upp ändå
sväljer och sväljer snabbare och snabbare och det gör ondare och
ondare"

F.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0