lördag.

image486image487image488


vi åkte till växjö idag. jag mamma sanna simon.
jag var nervös hela vägen dit. nervös + bakfull.
fotningen var förvånandsvärt rolig men också
väldigt fånig. det är absolut inte min grej att posa
framför kameran om jag inte själv håller i den.

sanna va bra.
simon var bra.
(jag såg inte mitt.)

jag hade tänkt gå och lägga mig tidigt idag. hade tänkt vara utvilad till morgon-
dagens extremt tidiga träning. men jag är uppstressad och nervös och kommer
inte kunna sova många timmar inatt.
det är konstigt att jag stirrar upp mig för redovisingen, det är ju egentligen den
jag har sett fram emot, den jag borde klara av bäst. we´ll se..


lördagskvällen var bra. inte fullt så bra som förra lördagen eller lördagen därinnan.
men bra. fast vad mer kan man förvänta sig av tredje helgen "ljungby by night" i rad.
vi föfestade med mamma, drack billigt helsingörsvin som faktiskt var riktigt smakfullt,
kollade på melodifestivalen och satt vid brasan med per.

det var mycket folk på teraza men missödet i hissen kombinerat
med utstikande rosa klänning gjorde att vi inte lyckades ta oss
upp till kungen (i baren.) och slagerlåtarna. mig kvittade det men
sannas smile blev en aning rakare.
den o-talförde mannen som visar sina motsattser med sprit var där.
även han den korta inklusive vakt.

..så slutligen så kom han ner, förvandlad till en prins plockade
fram sin mobil och jag blev fast ute i kylan med några meters avstånd
med magistermunters bror som sällskap från ensamheten.

tack & lov slapp jag gå hem ensam i kylan.





Kommentarer
Postat av: S.

du är för rolig. jag skrattar ihjäl mig tror jag. detta ska jagskriva ut & spara i min dagbok, dom åre & den där förälskelsen. hahahaha!

2008-03-02 @ 22:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0