om du saknar mig så saknar jag dig.

daniel var här igår igen.
sammtidigt som det kändes väldigt fånigt så blev det inte det.
vi drack te, kollade på film och lärde känna varandra (mer).
men så har han åkt tillbaka till göteborg.
och här sitter jag..

fruktansvärt skönt med påsklov. fast jag började
nog med mitt redan i måndags, eftersom att jag
jobbar hela lovet behövde jag det.
annars har veckan varit bättre än på länge,
jag mamma&sanna har dagligen haft span på roddy´s,
det har varit få skoldagar & trevligt kvälls-sällskap.




jag vet inte hur jag borde känna, sammtidigt som jag vill
berätta åt alla hur bra det här är så hatar jag milen och veckorna
med mellanrum.
(jag vågar inte lita på dom heller.)

F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0