onsdag.

redan onsdag och bara halva kvar.
jag har inte enns plockat fram mina
läxböcker och jag kommer nog inte
att göra det heller. huga!

jobbet idag var hemskt, jag hade ställt in mig på att gå dit och ta det lugnt.
istället klantade jag till det och hamnade ensam, gråtfärdig, livrädd och var
tvungen att spela lugn och hantera det som jag trodde var rätt. det gick bra.
men fy!!

träffade på en viss mans mamma, hon kunde mitt namn.
först blev jag sådär paff av hälsningen och tänkte att...
men sen insåg jag att det klart hon vet vad jag heter,
jag var ju väntad.


har precis kommit hem från roddy´s med mathias.
mycket mycket trevlig.
trots att kropps-språket från början var bekant sen tidigar
så var det en helt annan sak. fick en noggranare beskrivning
av gänget och åkte raggarunda i nyvaxad bil.

imorgon - jobb.

F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0