work.

det har visst kommit hit en dator. smile.
dock får jag inte igång msn vilket jag verkligen
hade varit i behov av just nu.

borde väl egentligen sova snart men känner mig lite för uppstirrad för det.
har för första gången i mitt liv åkt ambulans ikväll, det var faktiskt kul och
ambulans mannen var både trevlig & snygg. jag har också sjungit färdigt
mina godnattvisor, härmat massa olika djur och lekt tittut.

imorgon är det 24-timmars, jag hade tidigare bestämmt mig för att inte gå
ut men så vill jag gärna den här helgen men så ångrade jag mig igen och
nu vet jag inte. du är ju inte här!

min mobil är överfull av töntiga påskhälsningar
jag ångrade skarpt att jag vidarebefodrade till
kontaktlistan. pulsen stiger vartenda gång, trots
att jag har den på ljudlös men hittils har den
sjunkit lika snabbt igen.
(jag har problem med att sluta tänka på någon.)

kommer du hålla vad du lovade?

F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0