sol!

...din tystnad säger att dina läppar vill
men bara just nu kan jag inte förstå.

det är konstigt, man vet inte riktigt hur man ska känna & inte bara med det allt annat
också. allt är så fruktansvärt underbart och jag skulle kunna gå omkring och le hela
tiden fast lika gärna gråta.. mina student & balkläder har åkt på x-antal gånger, längtar
något fruktansvärt men också extremt rädd för den dagen man står där och allt är över.
det kommer liksom inte finnas sommar-lov utan ett jobb som leder till en resa och sen
försvinner jag ett halvår. hur ska jag klara mig utan min mamma!



vi har iaf bokat våra festival biljetter jag filla emma nina & emma.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0