jag har ingen lust!

det var kul igår, anna var här vi satt på altanen, grillade och drack rosé vin med mamma.
det där rosé vinet som jag har varit skeptisk mot hela våren är nästan farligt, det smakar
som saft och mitt beslut om att inte infinna mig hos harry hade visst ändrats denna helgen
också efter att mamma öppnade flasken. vi kollade på kort från längesen, diskuterade
livssituationer sen en runda till Brolleus och så harry. mycket folk och hyffsade människor.

det var som sommarlov igår, jag älskar det där spontana att kunna göra vadsomhelst
närsomhellst utan påtvingade tider och tidigamorgonar. jag älskar att äta frukost på altanen,
kunna gå omkring barbent, barfota och inte frysa när man gå hem på natten.
jag var sådär konstigt lycklig igår, sprang omkring och var förälskad i smsen, fantiserade
om dina förklaringa (dom blev alltid bra.) fast du var inte där, fats jag saknade dig!

(fysikböckerna ligger kvar i väskan och jag hatar
hela mig för att jag inte tog upp dom i fredags,
imorgon kommer jag tvingas sjukanmäla mig och
jag tänker tvinga mig att ha dom framför mig hela dan.)

jag rädslas:
betyg
15 maj
vintern

jag behöver:
skolmotivation
mera sol
avslutningsskor
ord!

jag har satt upp min himmelsäng, dammsugat, dammat och kastat ut gamla kläder.
jag sover som en prinsessa och hopps
vekligen att min prins kommer hem nästa helg.

F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0