(kiss molly´s lips.)

image517 image516 image517 image516

det har varit sommar idag. sommar på riktigt! jag har legat på altanen med mamma
& sanna och invigit min nya bikini, vi har grillat, ätit ute och jag hade gömt konstruktion-
sböcker under solstolen. (jag har beslutat att proven på tisdag inte är nått för mig.) 

helgen har överlag varit mer än bra. har fått vaknat upp i armarna på daniel,
haft två riktigt roliga utekvällar i stan och fått fina paket. 
igår hade vi syster-förfest med lövsteth sen harry´s. mycket folk och jag ångrar
inte att vi lät bli skumm-partyt och stannade kvar, fast du fattades för mycket 
men så kom du men jag fattade inte och du visste visst inte heller..

det han bli helt ljust innan jag somnade och man hörde fåglarna utanför hela
tiden. jag ville inte att du skulle åka idag..  

F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0