uh.

 

 

jag har extremt tråkigt och hoppas inerligt på ett sms med en idé om något trevligare
man kan hitta på ikväll (än det här..) jag har skrivkramp i fingrarna och har säkert skrivit
ett halvt block med stefan franssons antäckningar i repris. jag är trött på att plugga nu!
vill hellst ha denna veckan bortspolad.

jag var hos doktorn idag, hade problem med att förstå orden och fick mest gissa mig
till förklaringarna. jag låg halvnaken på en brits och han klämmde på min mage, sen
sa han (eller tror jag att han sa) att han skulle ta ett blodprov, det blev aldrig något blodprov 
utan vi skakade hand, han skulle höra av sig och jag gick.
givande!

mamma är sjuk och det är tråkigt. det är
konstigt hur kallt och otrivsammt det blir
hemma utan mammas närvaro. inga tända
ljus, inga pratande katter, och ingen som
förgyller tillvaron ett dugg. 


imorgon ska det bli sol, filla, frida, jennie ska till mjälen!

F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0