sol!

bortsätt från nattens missöden så var gårdagen sådär overklig
och lycklig. första promenaden på stranden, mamma, mormor,
lillebror, smsen och halmstad. var meningen att alla skulle vara
aktiva i målningen av stugen men det var nog bara jag och
mormor som istället lite diskret höll oss kvar i solstolarna hela dan. 

vi var borta vid japan, gick ner på den lilla stigen till vänster, höll
höger om toaletterna och stannade för att kikade in på stugan 
mellan nyponbuskarna. hon hade lovat att inte säga ett ord och
att låttsas som ingenting men istället tog hon sig in på gräsmattan
sa fåniga saker och plockade av en nyponros till mig.

älska, älska inte, älska, älska inte, älska, älska inte, älska!
(jag längtar tills juni.)


efter att alla kommenterat mitt röda skinn beslutadejag mig att
inte följa med syster och dansa. jag var medveten om övertalningen
och visst gav jag med mig. trots min omotivation hade jag iaf
riktigt kul, men såhär dan efter kan jag inte komma på för vad.

kungen hade gråt-minen och var arg & göjje är inte en man i min smak!

F.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0