du sa..

igen.. jag sa till mamma idag att jag tänker inte vänta tills imorgon, inte
tills sommaren heller. imorgon är försent och jag vill inte ha något sms
med alkohol inblandat och jag vill inte gå här och tro, spekulera, fantisera.
ändå sitter jag här lika kär igen och jag kan inte rå för det.
det låter så enkelt när jag har berättat till alla andra hur jag tänker känna,
hur jag tänker göra och hur jag inte tar åt mig så mycket men det är rätt
långt ifrån så. jag fattar inte dig!

sista nationella avklarat och det ska dröja innan jag använder min miniräknare igen.
också innan jag seriöst änvänder en matte-bok eller letar formler i en formelsamling.
jag tror inte många kan fatta hur fruktansvärt skönt det är att skriva sånnt för det känns
så mycket inte sant. sen är det för visso inte slut än, nästa veckas måndag, tisdag,
onsdag, torsdags prov har börjat ge lätt ångest!

jag & sanna har spenderat kvällen i den lila bilen.
kollat in kungens röda och en snabb visit i lägenheten.
även han tog plats i framsätet och jag vet inte hur
många varv runt stan vi han med innan han slutligen
hoppade ur. han är en rätt imponerande man som
säger de mest passande orden på de mest passande
ställerna. (ha!)

sleep!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0