fred/lörd.

fredag & nästan samtidigt som jag kom hem från skolan kom ricke
på sin mc och han är en rätt skön människa som man tror att man
känner trots att man bara träffats två gånger. vi drack kaffe, åt bullar
och jag gillar verkligen sånna människor som är sådär lättsama &
o-tysta. filla kom, emelia, emma, emma & nina också. vi drack vin
delade med oss tips och jag blev nog lite för berusad lite för tidigt.

mexican night terazza. jag kom ihåg att jag hade kul & att människor
var ovanligt glada men efter att ha raderat inkorgen ansåg j det som
bäst att helt enkelt stryka ett sträck över fredagen och inte kommentera.

lördag, sanna lyckades övertalade mig och det var faktiskt mycket folk
på hela huset - terazza. med tanke på söndagen hade jag kanske
föredragit en hemma kväll men jag hade inte gärna vilat missa sanna
i armarna på back-slick och kungens minst sagt tårade ögon.

 (extremt jobbig men mycket trevlig helg.)

  
   
 
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0