maby baby!

för det fick mig lite att inse att man ska faktiskt följa sitt hjärta och inte göra
det man borde göra för att verka bra för sig själv och kanske också i andras
ögon och jag vill egentligen inte bli en seriös människa än och jag vill nog
inte upp till stockholm än för jag vill flytta ner till malmö och luffsa omkring i
lägenheten med högt tak i en slapp dress och dricka folköl och röka
ciggariller och pyssla med tuschpennor och diskutera livet med den fina
flickan hanna. det är nog vad jag vill..

att fira påsk i malmö var en riktig hitt som jag gärna ser bli till en tradition.
vi målade ägg, åt ägg, satte rosa fjädrar i blommorna, påskshoppade och
hade en riktig påsklig förfest men mycket fina männiksor. malmö har blivit
en favoritstad och hanna och malin är verkligen två favoritflickor! saknar er!




back home. blev förvisso en snabbövernattning med mamma och bröder
hos sanna i hbg. att sitta på dass och höra en uggla hoa är inte helt fel.


petronella.

Kommentarer
Postat av: sanna

hahahaha!

2009-04-16 @ 09:52:16
Postat av: hanna

Du är mycket välkommen att flytta in när du vill!

Det räcker väl med en glödlampa i vindsförrådet?

2009-04-17 @ 02:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0