som att vilja någonting.

vet inte alltid vad jag ska svara.
är det verkligen okey att skratta i alla situationer?


det är vår idag också och med tanke på att jag har börjat stoppa i mig lyckopiller
och solen skiner borde jag ju minst sagt vara pigg och kreativ men jag känner
mig allt annat än det. jag gjorde iaf små skriftliga bestämmelser igår innan jag
gick och la mig och jag tänker stå fats vid dom hur det än bli. det blir säkert bra..

imorgon åker sanna till NY och tanken på att jag faktiskt hade kunnat sitta med
på planet är smått frusterande. vad hade det spelat för roll att vara pank resten
av månaden om jag hade fått en vacka med syster i storstaden. hon förtjänar det
iaf bättre än jag och jag hoppas iaf att jag kommer till malmö under påskhelgen.

jag har fått ytterst svårt att ta tag i saker, jag skulle ju till london och jag skulle ju
till stockholm och jag skulle ju till göteborg men när jag väl ha dedär lediga
dagarna så sitter jag kvar i den röda fotöljen och har inte det minst ork till att leta
biljetter på datorn eller bestämma möten med folket. usch vad jag känner mig
tråkig! hoppas verkligen på en förändring med mina rosenrotspiller.

imorgon blir det iaf pubrunda med jennie ochförhoppningsvis är mannen med
putbröst ute. nu ska jag plocka fram en filt och göra ett försök med bikinin. : )

petronella.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0