att torka upp sin egen pinsamhet.

för ibland tror jag inte själv att det jag påstår verkligen är sant.

Dagens låt:
MGMT - kids.
Dagens dusch: efter gymmet.
Dagens frisyr: tänker nog sätta upp det idag.
Dagens smink: inget än.
Dagens händelse: span på kungens mamma.
Dagens planer: piffa sannas rum för helgens gäster & leka med olle.
Dagens vill ha: ny klänning tills på lördag.
Dagens saknad: syster.
Dagens tråkigaste: molnen.
Dagens finaste: ken karlsson.
Dagens måste: träna.
Dagens dricka: kaffe.
Dagens köp: tänker inte köpa nått idag.
Dagens mat: avokado.
Dagens kärlek: jennie.
Dagens mående: glad nu också.

det är inte alls picknick väder idag vilket kommer att resultera i att jag inte kommer
gå in ensam i jennies lägenhet och leta fram ingridienser till olivmuffins och baka
i en o-fungerande ugn sen kommer vi inte heller hitta en lämplig plats ihop och prata
planer i solen på och ha samkväm. vi gör det en annan dag..

jag och mamma har kretsat x-antal varv med bilen, vinkat på kungen och hälsat på
mannen numera utan lockar. det är tråkigt att det är kallt för jag hade velat plantera
blommor och ligga i solen och framförallt vara ute. men det gör vi väl oxå en annan
dag. vi ska iaf snart ner och luncha med stridde. har nog varit ledig lite för länge nu
känns det som men imorgon väntar tre heldagar men det är nog också bra för det
brukar gå fort och jag längtar tills helgen.



du faller inte för vadsomhellst. du kanske är bortskämd men du kan jobba hårt '
också. faktum är att under all den där sockersöta ytan gömmer sig en liten hårding.
du är ståndig och förnuftig och står på dig tills du får som du vill. din seghet är en
stor tillgång för dig men baksidan -ensamheten- innebär att du ibland inte vet när
det är läge att ge sig.. dagens oxen. oj.

(och som sagt; jag behövde kanske bli en annan människa
och kanske ångrar jag mig men jag kommer ändå aldrig att
få veta vad vi hade varit idag..)

petronella.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0