en ihopkrupen kärleksförklaring..

april apriL - du brukar ju alltid få mig att sprudla av lycka.
vad är det som inte riktigt är rätt denna gången, du är ju min 
månad och jag är inte ens uppspelt över min tjugoårsdag.
(och vad hände med vårvärmen..)


det blev inget långledigt, jag va på möte igår, ska jobba halvdag idag och heldag
på måndag. inget mig emot, den där ledigheten kan ju dra något gamalt över sig
för jag jobbar hellre och få kontot påfyllt för att kunna ta bussen iväg på helgerna.
OCH PÅ FREDAG ÅKER JAG TILL MALMÖ OCH TRÄFFAR HANNA OCH MALIN!!

jag drömmer fortfarande mardrömmar och vaknar upp i olika ställen av huset, jag
fryser något hemskt fast att jag har duntacke och mitt nattlinne är genomsvett. det
är något konstigt med mig just nu och jag kan inte riktigt sätta fingret på vad..
som att vilja någonting.



har blivit mycket förtjust i mina och mammas skogspromenader men jag hade
aldrig trott att det skulle vara så bra span och så mycket folk på en tisdagskväll.
och hade jag vetat det hade jag nog ändrat en del saker med mina kläder för
mamma hade tydligen ismyg gått och skrattat åt min blåa kavajsuniforn, mina
spetsiga, glansiga dansskor, mina brillor (utan sol) och min handväska. jag vet
nog inte själv vad jag tänkte på men det är ju fint om någon blev glad iaf.

ikväll är det picknick utanför jennie och jag ska baka negerbollar och hoppas att
det inte blir mer regn. imorgon åker jag och mamma och födelsedagshandlar till
lillebror och sen lämnar jag för någon dag.



förträng och glöm bort.
fy fan vad jag är bra.

petronella.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0