som om lyckan va en fjäril.

det behövdes nog ett samanbrott för att le utan lögner och det har varit sol
idag igen och jag ska sluta klaga och börja uppskatta min omgivning mer.

simon åkte till tyskland, jag och mamma gjorde oss fina för att besök med
olle i skolan sen gjorde vi oss redo för en timma i skogen så fick jag ett
mess från en man som satt i bilen från solna och så gjorde jag mig fin
igen för en träff på fiket med minnen från thai och med planer om framtiden.
en aning fånig stämmning med också mycket trevligt. mycket trevligt var det
också att fynda på netto med jennie och dricka te på terazzen och äta nötter.
jag tycker om när måndagar blir trevliga!



längtar tills lördag! ♥
petronella.

Kommentarer
Postat av: David

Det var la jag som bidrog till den stämningen då;) jag menar, en orange väska blir alltid fånig;)

2009-04-20 @ 23:33:59
URL: http://daaveman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0