lovely!

två veckor tidigare var jag ytterst ängslig och inte alls sugen på min tjugoårs-
vecka men åååh så bra den blev. tack alla. tycker mycket mycket om er!! ♥

helgen med malmö flickorna blev lika mysig som jag hade förväntat mig, vi
fikade roddys, raggade i bilen, satt i solen, piffade oss och hade fest. festen
blev också toppen, underbara människor och fina paketer. speciellt min fina
ferry som ska vaka over mig på nätterna. (fast nu kanske jag egentligen inte
behöver någon vakt längre.) smile!
sen fick jag frank också och jag tror att jag älskar frank på riktigt. syster var
hemma och austalien människor var här och thailandsträffar och bröder och
den ända som egentligen saknades var mamma.. och kanske henke.. : )

igår blev jag hämtad vid fyra och åkte ut i skogen med mannen som inte längre
har några lockar och inte heller hade han sina tighta jeans men han va fin och
det var sol och jag fick en ros sen vi åkte båt med åror som man inte borde ro
med sen skulle vi ha picknick på en filt på en ö med det var pissmyror och vi
avskyr dem båda så vi stannade i båten men det var också mycket mysigt och
jag tycker om dig! sen skulle vi tillbaka och åran bröts och vi fick pissa på vägen
för ingen av oss skulle kunna hålla hela vägen hem. och så blev jag bjuden på
resturang.

idag vaknade vi tidigt fast jag somnade faktiskt innan jag vaknade av paketen
OCH JAG HAR FÅTT EN EGEN DATOR sen fick jag också andra fina paket och
jag hade inte kunnat önska mig min tjugoårsdag bättre. jag och mamma gick
i skogen i solen vi åkte raggarund med finbil och pysslade hemma och fixade
för bjudning med grillning och snart kommer den där mannen hit igen!

imorgon kommer syster hem för helgen och det är valborg men jag ska nog
stanna nykter och vänta tills lördag för på lördag ska jag på thai träff i sthlm!

petronella.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0