flytta fram. - tack!

jag är något fruktansvärt jävla trött och hade gärna haft mina jobb-veckor färdiga
men två veckor med två lediga helger borde gå utan sammanbrott eller tårar.
är egentligen ytterst bitter att jag inte kom till halmstad ikväll och att jag ha
missat klubben hela sommaren. hade gärna fått en sista sommarkänsla av tylö
och havet och natten innan allt annat men jag antar att jag klarar mig fint ändå.

varmvattnet är fortfarande inte tillbaka men han är
och det ger mig anledninga till att stanna hemma
ikväll utan några konstigheter eller dåliga samveten.
jag hade inte kunnat något annat.
jag hoppas på en gråtfri helg i växjö!

helgen nu var förvisso både oväntad och trevlig men det var ju tyvärr inte helt oväntat
att den inte skulle sluta bättre. kanske kan jag iaf denhär gången skylla på att jag
var mer än trött och lite för full. jag har iaf ingenting att ta tillbaka och det finns inga
förlåt.

förlåt!


annars så har jag gått vilse i finn stugan och sprungit och irrat på en ko-hage
och ätit blåbär för vi var törstiga innan vi hittade en hund och en gubbe som visade
oss tillrätta. jag har också jobbat ännu ett dygnspass utan sovande ögon& vi har
fått en lägenhet men flytt om två månader och jag och mamma har plockat en hel
korg med kantareller. ...så visst borde jag vara glad.
trotsallt.

sov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0