forget but not forgive.

idag har varit en bättre dag, inte bra men bättre. jag tänker inte bli som igår
mer jag tänker faktiskt inte låta det gå ner mig. men visst var det skönt att
lipa och skylla på feber och kanske hade jag feber också. men som fredrik
sa; det är ju faktiskt det här vi har väntat på, hur det än känns nu så väntar ju
något underbart och det ska verkligen bli underbart att få inreda våran fina
trea, ha mysiga hemmakvällar och framförallt duscha i varmvatten.
jag är inte ens less att rensa ut all skit, gå igenom alla skåp och gadrober
tabort det gammla. visst kommer det bli några jävliga veckor men det kommer
alltid att vara värt det!




petronella.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0