hjärtlös och förfallen.

ibland stannar allt. som en omdeveten räddning från ett minre kaos.

inga tårar fanns och inga tankar eller känslor heller utan
bara de få betydelserna och att jag kommer ihåg namn
och ansikten. du har aldrig varit en sån som har försvunnit,
aldrig. och endå tvivlar du. jag stannar tyst.


det är en o-medveten o-kontrolbar liten nisse i mig
förtillfället. han försöker att få mig att aggera rätt i situationer
jag gärna smiter undan från. dock är han inte till så stor hjälp.
jag gör bara fel,fel,fel.

två jobb-pass kvar. sen åker ja till malmö! ♥

Kommentarer
Postat av: Malin

och du anar inte vad jag längtar!! Och Hanna också=) Vi pratade om dig ikväll och ja, vi saknar dig! MÅste ha en fet uppdatering när du kommer :D PUSS på dig P :)

2009-08-11 @ 22:27:41
URL: http://malinanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0