som.

malmödagarna var ljuvliga. jag och hanna skrev listor, shoppade,
strosade i köpenhamn, chillade i christiania ;), solade drack vin,
planerade utgång och fumlade om framtiden. träffade förstås
malin och nina också men fick dock lämna bort mina fina gröna
tills nästa möte.. blev en tripp till staden i tisdags igen men mor
plus väninna och fredrik för ett möte med syster och pojkvän plus
shopping och planering av lägenhetsinredning. hade också med
mig rickard-ferrie för ett överlämnande till sin barnvakt en förhopp-
ningsvis snar tid framöver.

tillbaka på sunnerboskolan är både värre och bättre än vad jag hade
väntat, jag kan trivas bakom bänken lika mycket som jag hatar och
det är med blandade kännslor jag antäcknar läxor i kalendern.
egentligen är motivationen verkligen inte på topp för att få upp fyra
MVG men det kan ju iaf bli nått..



mamma jobbar och jag inväntar syster för att börja röja i poolen.
längtar tills första oktober och längtar verkligen bort!


Kommentarer
Postat av: David

Nu får du börja blogga lite oftare!;) Vad gör du på Sunnerbo?

2009-09-03 @ 18:59:41
URL: http://daaveman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0