dan, före dan, före indien.

det är alldeles vitt på marken och jag och mamma har gått på stan med lilla jinglan.
hon är nog lika lycklig som jag för att det snöar för hon springer fram och tillbaka
och gör små glädleskutt i luften. med tanke på att jag åker i övermorgon så har jag
också lycka i kroppen av att få leka lite i snön innan värmen.

vi har firat jul i helgen, full lägenhet både lördag och söndag. lördag julbord och jul-
klappsbyte och söndag luciamys. mycket mysigt och är ytterst tacksam att jag fick
min julafton med näraochkära i år för det känns faktiskt som att den är över. har fått
fina presenter, ätit alldeles förmycket julbord och choklad men har dock inte träffat
tomten. :(


en annan sak så har jag slutat snusa. på riktigt. kännns ju bra med tanke på att jag
ska ut och resa men nikotin-tömmningen har inneburit ett fruktansvärt sötsug så det
har äver resulterat i något extra kilo. inte lika kul.


nu ska jag packa färdigt sen ska jag möta jennie och växla pengar. ♥

 
 

bilder från min fantastiska premiär som modell. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0