Porbanda.

hello.
har haft min forsta sjuknatt, diarre, feber, halsont och en fruktansvart magsmarta.
inte kul sa har varit en aning dassig idag ocksa, pa julafton och allt med det blev
mycket battre nar jag hade fatt prata lite med mamma och fredrik. saknar er mycket!

har kommit till porbanda nu efter 24 timmar i ett hamskt tag, bor i ett litet indiskt hus
hos en indisk familj, jatte mysigt. idag har vi akt runt och halsat pa deras vanner i sma
byar och alla vill bjuda in oss och titta pa oss. i ett hus ville de tvunget att vi skulle
komma in for de hade kopt hela 2 liter lask de ville bjuda pa. lyx. (enligt dem iaf.)
imorgon ska vi till en fiskeby dar de boor i typ slum pa stranden och ata fiskmiddag.

har lite strul med hotel i goa, allt ar slut sager det och vi har redan bokat tag, inte sa kul
sa vi sitter pa natet och forsoker hitta nagot.





ikvall blir det henna tatto .
saknar er dar hemma! mys lite extra at mig ikvall,
onskar att jag hade kunnat trolla mig till er for nagra minuter.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0