snö!

igår. jag hörde inte på mammas röst om det va bra eller om det var dåligt
och jag hade faktiskt inte alls förväntat mig det hon sendan sa. allt illa jag
har kännt innan ha så många gånger fördubblats och den människan skulle
kunna göra vadsomhellst utan att det förtillfället alls skulle förvåna mig.
i tisdagskväll hade jag kunnat båda kräkas och skrika och gråta åt allt ont
jag tycker om honom men från igår tänker jag bara släppa och inte tillåta
mig att ge honom en enda tanke. han finns inte mer. jag har världens bästa
familj.



torsdag morgon och jag har bakat scones till simon och ligger med jinglan
och se nyhetsmorgon. tog beslutet igår att jag inte tänker ta på mig mer
jobbpass innan resan så två jobbdagar kvar sen flyger vi. har förvisso inte
fått våra visum ännu eftersom att de står skrivna på jennie och eftersom 
att man måste ha legitimation för att hämta ut dem och eftersom att jennies
enda legitimation är hennes pass som ligger i kuveret vi ska hämta ut. illa!
det löser sig förhoppningsvis i kväll och sen ska vi baka julgodis och dricka
emma och jennies hemmagjordaglögg på ågårdsvägen och jag drömmde
att det skulle snöa inatt. 

jag har sjuk hals och ångest att jag inte kan träna. min och mammas gi-kur
har resulterat i förmycket ost vilket i sin tur har resulterat i dålig viktminskning.
kanske är bästa att lägga ner och hoppas på att indiens föda gör underverk. 



och en annan sak!  DET BÖRJADE PRECIS SÖA! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0