strålande jul.

december, december. för ett år sen låg vi på stranden utan stjärnor och stakar
eller halsdukar och vantar och om sådar två veckor ligger vi där igen. resfeber?
JA!


jag och jingle puff har haft mysmorgon med tända ljus och tomtepyssel och jag
har börjat packa med miljoner fjärilar i magen och en klump i halsen. förvisso är
det inte mer än sex veckor men jag missar både kalle anka och julstrumpekartan
i år också och jag kommer sakna mina fina syskon och mamma och fredrik och
jinglan. men jag längtar också efter barfota och värmen och konstiga dofter och
människor man inte visste fanns. jag längtar tillochmed efter de indiska tågen
som jag för sex år sen sa att jag aldrig skulle utsätta mig för igen. 16 dagar kvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0