Back in Thai.

sa tillbaka i thai igen. bussresan hit var minst sagt hemsk och kaotisk och handelserik.
man vet verkligen aldrig vad som kommer handa och vad man ska fa se nar man ge sig
ut i trafiken i kambodja. bussen blev blandannat stangad av tva elefanter. ha! jag kom
iaf over gransen utan problem tillskillnad fran killen brevid mig som blev halvt nerslagen
med batong da han forsokte smita in utan visum. huga!

har iaf haft en underbar dag idag som jag minst sagt varit fortjant av efter den 13 timmar
langa resan hit! steg upp vid nio, at 4 minibananer, solade till tre, at fried rise med kyckling,
solade till fyra, duchade, tag fotmassage, at nudlar med kyckling och nu har. har dock
brannt min nasa och mina appele kinder men men, maste ju enda passa pa att pressa
innan det blir bankok och storstadsliv igen.



5 dagar kvar.. uh!

petronella.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0