bye bye aussie!

det har hant ratt mycket och det har skrivits ratt lite. tiden har inte riktigt
funnits och inte orken heller och det finns mycket jag hade velat skriva
och mycket som jag inte borde skriva.

jag har traffat mitt barn eller mitt barn i ett av mina forra liv, han har bjudit
mig pa sin specialmat och utan att han pa natt vis kan ha vetat berattat
for mig om mina tidigare karlekrelationer, han har ocksa barattat vara
smartor och komme rjag till japan ska han heala mig eller mina narmsta.
(sjalv kommer han till mig i mars) och dessverre tror jag inte han ljuger.
han har formagan att aldrig bli gammal, aldrig heller ga upp i vikt utan han
kan frossa i pizza och vindruvor och enda behalla den fantastiska kroppen
han har. amazing. nog om koji...

jag har varit nagra meter ifran en riktig haj och fick springa upp halvt i pank
jag har ocksa fatt se mannen i mit liv med den brutna armen dock utan att
vaga mig pa nagot storre narmande, vi har haft hoglasningar och skaffat
en trevlig van vid namn erik som gor reklam for ogonlappar, vi har ocksa
festat en hel del och den sista vackan i aussie i byron med malin och
hanna blev riktigt riktigt fin. fy vad jag kommer sakna har men under dagen
i bussen och sista shopping rundan i brisbane har jag fatt intala mig att thai
ar nog inte helt fel heller och det ska bli kul att traffa johan och det ska bli
toppen att traffa john. det ar atta timmar tills planet lyfter och jag ar stressad
for jag har inte sa mycket internett tid. oron for flygningen har iaf stigit och jag
ser icke fram emot den, jag ser icke heller fram emot att vanta pa flygplatsen
men vi har kopt billig lyxpastasallad och jag tanker avnjuta mina sisa prillor
for att evrkligen gora ett forsok att aldrig stoppa upp en san sak i min mun
(igen).  nu gar snart flygplansbussen. see ya in thai!

Malin och Hanna!!
LOVA ATT NI ALDRIG GLOMMER BORT OSS!!

petronella.

Kommentarer
Postat av: Malin

Ingen risk din dummer!!!

Vi ses om tre veckor! sen ar det ju london, ljungby, sthlm skargard, malmo mm!! Kommer bli underbart att komma hem ju.. haha not :P SAKNAR ER REDAN!!

PUSS o massa karlek!!

2009-02-03 @ 09:32:32
URL: http://malinanderssons.blogg.se/
Postat av: sanna

Var håller du hus? Ett livstecken tack!

2009-02-05 @ 10:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0