jag ska aldrig onska mig nagonannanstans!

phnom phen och har ar mysigt och haftigt och sa olikt allt annat man under
nagra manader har sett. det ar svart att ta in allt eftersom det ar san skillnad
och san fattigdom och sa helt annorlunda. men har ar mycket vackert!

 

gardagen spenderade vi pa bussen vilket skulle vara en vip buss men som
sa mycket paminner om bussarna i indin, det ar sanna tut system och jag
kunde inte lata bli att tanka fa familjetrippen i indeien i bergen nar bade tutan
och lysena hade slutat fungera och anne drack wiskey och alla va nog mer
nara doden an vad vi egentligen trodde. trafiken ar galen har ocksa. val framme
och incheckade gick vi pa tripp runt kvatererna, vi rakade hamna lite avsides
sa idag ta vi ett nytt stalle lite mer centralt. blir aven utgang ikvall och jag och
sandra ska dricka vit vin. woho! spriten blandat med lasken ar inget jag foredrar
och verkligen inte min mage heller. patal om min mage sa har mina forstopp-
nings problem satt igan igen. i forrgar kvall proppade de i mig laxeringspiller
da jag inte ha sketet pa over en vacka men efter nagra timmar utan att de
hade fungerat stoppade jag i panik i mig tva till vilket inte heller varkade funka.
det stod pa forpackningen att det skulle ta hogst en kvart an en piller men mina
tre varkade efter 6 timmar och det var en hesk upplevelse jag var med om mitt
i natten, sakerligen vackte jag alla i huset men nu ar jag iaf tomd. : )

christian ar sjuk och det ar trakigt eftersom att det ar jag som sover i hans rum,
det dar med att man blie extra sjuka kan jag konstatera inte ar en myt for det ar
inte lite det gnys om natterna. fast jag ska inte vara san det ar sjukt synd om
honom och jag ahde verkligen inte bytt plats. huvudverk, orobverk, halsverk och
tandverk. huga! tur att det finns fina piller pa apoteket. (for precis allt!)

sjalv kopte jag mig en kram igar och kajsa och sofia ocksa, min ska sa sman-
ingom gora mig slim och fit om jag smorjer de fettiga delarna varje morgon och
kvall och kajsa ska gora sina brost nagra kupor storre. det finns aven kramer for
langre penis eller ljusare brostvator eller botning av aids och cancer ifall nagon
onskar bestalla hem. ett fantastiskt land pa att bota alla sorters sjukdommar.
(iaf vad de sager.)

 

jag drommde om hemma inatt om forsta natten i lagenheten hos min syster med
mamma och olle och simom och ken var med. det ar inte alls langt dit nu. och jag
har sa svart med hur jag ska kanna. ska bli sa underbart att se er igen, men jag ar
heller inte redo att lamna. jag tanker forsoka fa med mig min syster till hosten. jag
vill hit igen!

petronella.


Kommentarer
Postat av: hanna

Nu ses vi snart! Vi kommer fram vid tva tiden pa eftermiddagen till bankok. Langtar!

2009-02-26 @ 02:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0