soon cambodja.

antligen lite internett tid men sa ar inte min mamma inne nu heller
och det va ju henne jag hade ett stort behov av att skriva med innan
jag lamnar landet for cambodja. men men. jag overlever antagligen.

kho tao dagarna har varit underbara, ljungbyfolk blandat med sthlms-
och halmstads manniskor och vi har verkligen haft sjukt kul, mysit,
harligt och underbart! dagarna pa bachen men snorkling bland hajar
och sjogurkor och tripper med mopparna eller langthailbat for att
sen pa kvallen ata lyxmat for inga pengar och dricka buckets och ha
samkvam eller dans pa stranden. saa underbart!

har varit mycket om och men ifall att jag ska hanga med ljungbyfolket
till phi phi eller de andra en vacka i cambodja och det var nog lars ord
pa sannas blogg som fick mig att valja det andra. cambodja kommer
bli mer spannande och jag kanner for lite spanning. oh vad kul det
ska bli! om 2 timmar aker baten till bankok sen ar det x-antal timmar
pa buss, fixa visum sen buss over gransen igen. wooho!

petronella.

Kommentarer
Postat av: Lars Malm

Hej Frida

Ville bara önska dig ett stort GRATTIS på din namnsdag. Dagens ord:

Den som inte gör några misstag gör vanligtvis ingenting alls.

Ha det så bra som det går.

Pussar & kramar från Sverige

Lars & Petra

2009-02-18 @ 21:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0