vill inte, vill inte, vill inte!!!

sista kvallen ute med ganget igar och jag vill verkligen inte lamna speciellt inte nar M&H
tanker stanna kvar. det var iaf mycket kul, en toppen kvall och som hanna sa vi bjod pa
oss sjalva (en del lite mer an oss andra) men framforallt en massa skratt. det kanns sa
fel att saga att man inte ska dricka nagot mer slaskigt boxvin eller alkoholfria drickar pa
cocomanga eller dela rum med okanda manniskor eller spana pa surfare vid punkten.

huga!

 

idag har det varit sondagsmarknad och jag har for sista gangen fatt se mannen med
det svarta haret och jag angrar skarpt att jag inte fortaljde mina kannslor och tog ett kort.
jag var for feg (ar for feg) och nu ar det forsent..

ursakta mitt korta och obeskrivliga skrivande men jar ar inne i en o-kreativ bloggfas.
nu ska jag tillbaka och packa.

puss.
petronella.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0