are we human or are we dancers?

en känd filosof menade att det finns två typer av människor,
humans som tar egna beslut och leder andra pa vägen och
dancers som bara följer flocken.
are we human or are we dancers?

igar va kul men inte fullt sa kul som jag hade hoppats, vi kom aldrig ut till
nagon pub/klubb och jag fick aldrig smaka pa gratis champanjen. istallet
lamnade vi aldrig hostelet utan drack vin och umgicks med omgivningen.
det var ratt skont enda for det blev inte sa sent och jag blev inte sa full och
jag hade ingen tillstymellse til bakfylla idag, istallet har vi legat pa beachen
hela dagen och det har varit sannt dar perfekt vader nar solen steker och
vindarna svalkar. underbart! pratade med mormor och morfar en sanbbis
igar, alltid lika kul att ringa er och fa en snabb uppdatering om farorna i
havet, handelserna i ljungby och vadret. saknar er!

ikvall ska vi ut pa piren och kolla pa pingviner och imorgonbitti aker vi ut
pa great ocean road sen nar vi kommer tillbaka ar hanna och malin har!
woho!

petronella.

Kommentarer
Postat av: Sanna

OJOJOJOJ, vem lärde dig dessa kloka ord? Är det sant? Du & mamma är human & jag är en himla dansare men jag försöker vara en human! :) :)

2009-01-14 @ 18:04:45
URL: http://sannahelensofi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0