har inte tid med all din skit!

det  har hant (igen) precis alldeles nyss fick jag lika fornedrande som
forra gangen hoppa ner i en kontain och riva upp svarta sopsackar, den
har gangen med publik men ocksa med en otrolig tur for det va i den
forsta svarta sacken jag valde som min fina dosa hade blivit slangd och
utbaren i. huga!

det var nar jag skulle ga och handla morotter och jag skulle kolla om
nagot annat fattades och jag upptackte att varan kasse fran kylen hade
blivit tommd och bortkastad och min dosa som naga lag gommd i en
vit pase under mjolken ocksa var borta. jag var nara att borja grata (igen)
men sa kom jag pa kontainen! oh yes!

det var inte sa kul ute igar men det var underbart pa beachen idag och
det var ocksa underbart att prata med min syster och vi har fatt byar ut
vart 8 sangars female rum som mer ar som en bastu pa natten till ett 16
mannars rum med blandat kon. (me gusta!)

det ar en konstig nedrakning som automatiskt har borjat. varje morgon
man vaknar ar ett snapp narmare thailand och ett snapp narmare hemma
men ocksa ett snapp bortifran australien, bortifran byron bay och bortifran
 allt som har varit ett annorlunda liv nagra manader. mamma och sanna
har berattat om planerna for hemkomstdage, simon och olle har tagit
ledigt och foljer med och jag langtar och jag langtar inte alls tills den dagen.
jag vill faktiskt inte tillbaka till hemma redan men sa har jag faktiskt varit
ivag alldeles forlange fran manniskor jag alskar. fy vad jag saknar er!

(jag vet inte vad jag har gjort och tanker inte
finna mig i den roll som pressas pa mig. tvartom!)


petronella.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0