home is where youre heart is!

absolution - lycka?
absolution - forvantansfullhet?
absolution - langtan?
(resultat av mina vilkor och omstandigheter.)

anda har jag borjat fa ont i magen igen av andra orsaker och jag vill inte hem, vill
verkligen inte hem och jag vill inte lanma har, vill verkligen inte lamna har. (igen.)

byron beachen by morning va lika vacker som jag minns den om inte annu vackrare
och det vita huset (som jag och johan ska kopa och renovera och leva lyckliga i) har
fatt blommor pa det vita tradet som jag fran forra gangen minns som dott och kalt.
och torner som jag och rune brukade sta pa pa morgonarna och prata om olika konstiga 
saker utan att forsta varandra dar vi ocksa spanade pa de fa surfarna som da fanns 
har nu blivit overfullt av surfare. byron beacken by night var ocksa nagot extra fran forra
gangen, manniskor finns overallt och det finns eld-danser och trummor och vackra
barfota langhariga saker med pinglor runt fotterna. staden ar ocksa snappet vackrare
for det ar nog mer sasong nu sa allt som var sa haftigt och underbart och perfekt forra
gangen har blivit annu battre. lovely!

idag har jag spenderat tiden pa beacken, badat i vagorna och varit radd for hajarna.
ocksa strosat pa gatorna, handlat nodvandigheter, letat svensk bok, njutit av en prilla 
och ikvall blir det fest. har pa mig mina nya fina trissa fran sverige med grona tomtar.
kanske inte sa intressant men enda, de ar fran sister och de ar fina.

nu ska jag spana pa thai kartan, forsoka kontakta john och planera med matilda.

puss
petronella.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0