I adore you.

det kunde visst bli hettma och stralande sol i St.Kilda ocksa. minst 35 i skuggan idag
och de vanliga iskalla vindarna var inte ens lite svalkande vid beachen, istallet har
jag nog brannt mig en aning men jag antar att det var ratt at mig efter att ha klagat sa
mycket pa kylan. vi har traffat pa svenskar som vi traffade pa i noosa som vi kanske
ska ha BBQ med nere vid stranden ikvall, sen har vi ocksa fatt syn pa severinsson eller
(netto favouriten) som vi hade hoppats kunna pimpla vin med ikvall men som visst
skulle med ett plan till brisbane om nagra timmar. illa.

jag ock matilda har iaf satt igang med ett nytt forsok att ga ner nagra kilo innan sverige-
aterkomsten, fattar verkligen inte att man egentligen inte ha lyckats innan eftersom att
fodan inte precis bestar av fett socker eller kalorier antar att det maste vara ensidigheten
eller vinet eller kolhydraterna som ar inblandat i det hela men vi fa val se..


(melbourne city.)

sitter och vantar pa att mamma/Bun ska logga in men hon verkar inte komma..

puss
petronella.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0