sol!

lyssnar pa killers - human och har lite ont i magen, den ar en konstig svacka
som kom over mig igar som sitter i idag ocksa. uh! jag pratade lange med
simon och olle idag pa morgonen och fy vad jag saknar mina broder, men fy
vad kul vi ska ha nar jag kommer hem. pratade men mamma igar och ska
prata med sanna & sne ikvall och nar det ar sannadar intensiva pratingar 
med massa manniskor hemma och det inte hander sa mycket pa dagarna 
sa ar det kasnke inte sa kanstigt att man langtar hem lite. fats jag langtar tills
byron ocksa och tills pa torsdag nar det ar great ochan och sen pa fredag
kommer malin och hanna till malbourne sa hoppas hoppas vi hinner ses
innan vi forsvinner igen. har varit en svang pa marknaden idag, bokat trippen
och packat ihop vara saker till ett nytt rum sen har jag faktiskt gjort en yttert
nodvandig tvattning  for det luktar inte speciellt gott i min ryggsack fortillfallet. 

 

well well.
det blev sol ute nu sa jag tanker leta fram min bikini och lagga mig pa taket i
la fran blasten och battra pa min branna som bara efter nagra dagar utan sol
tycks ha blivit riktigt dalig.

see ya.
puss.
petronella. ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0