St.Kilda.

idag ar en sandar lite latt jobbig dag nar man ar allmant tje pa allt och hellst tillbringar
hela dagen i den roda fotoljen framfor brasan med en tidning i handen och mamma
och sanna och ken karlsson som sallskap. jag har huvudverk, mamma saknad, bran-
marke pa vaden efter nattens missode da jag backade in i en cylinder och som kommer
att bli ett fult stort arr. jag ar ocksa dalig i magen efter det ackliga fisk vinet och kanner
mig smatt uppsvalld (vilket inte ar bra eftersom att jag ska ha leopard kosetten ikvall.)
sen ar jag hungrig och inte sugen pa nudlar och vill ha varmare vader och sa fick jag
ett sms av hanna sa bojade jag sakna dom ocksa. alltsa en ratt jobbig dag.

nu ar vi i st.kilda iaf och har ar kallt och konstigt vader, man forstar verkligen vad de
menar med att melbourne kan ha 4 arstider pa en dag for gar man ut i shorts pa
morgonen och ar nojd med sitt kladval efter att man ha kant pa lusten sa kommer
man garanterat ga och huttra nagon timme senare. men men. det va fest igar och
det kommer bli fets ikvall, jag gillar verkligen hostelet vi bor i som vi bodde i forsta
vackan som vi landade i australien. manniskorna ar toppen, takterazzen ar solig och
pa morgonen kan man fa pannkakor. inte helt fel.



en annan sak sa har vi andrat pa vara planer angaende den sista tiden i australien, det
var meningen att vi skulle vanta har pa hanna och malin ochsen gora great ocan ihop
men vi har ingen lust att frysa sa lange sa vi gor great ocan pa torsdag sen aker vi till
byron de tva sista vackorna vilket ska bli riktigt riktigt kul! byron har trotts allt varit en
favourit och trotts att jag redan har spenderat fyra vackor dar ser jag evrkligen fram emot
tva till. nu ska jag tillbaka och byta till kortbyxor sen ska vi dricka kaffe med karl.

puss
petronella.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0