I adore you!

det var likadant idag, sakert flera hunda delfiner (iaf massor) som
var pavag nagonstans och precis som jag tagit mig upp for kullen
passerade min utsiktsarea. sa fruktansvart vackert!
annars ar dagarna rattsa likana, bachwalk pa morgonen, nagra
timmar sol och bad pa dagen, chill pa hostelet eller strosning pa
de sma gatorna och party hela kvallar och natterna. ar redan en
vacka sen va kom tillbaka till byron och tiden har gatt sa sjukt fort
och det ar bara en vacka tills vi lamnar byron och aussie och fy vad
jag kommer sakna det har livet och fy vad jag kommer sakna hanna
och malin.

de kom hit i gar vilket ocksa va australiens nationaldag vilket vi
som de flesta andra kvallar firade med att pimpla vin leka lekar och
snacka skit. cacomanga och dance och jag hittade en dosa under
ett bord. det ar ju konstigt att nar man har lyckats vara utan i snart 4
manader sa ska de dyka upp overallt, jag har inte agt nagon sen
sist jag var i sverige och nu har jag helt plotsligt tre dosor rape inlasta
i mitt skap. det ar nog helt enkelt meningen att det ska va sa. *smile.

kanner mig lite latt bakis och ytterst forvantansfull att ringa mamma
och hora om helgen! (ska forsoka skarpa mig med mer bilder snart.)




(anda ar det fortfarande feghet i mig. det marks kanske inte och
ni tror det kanske inte men den finns dar och den klar mig inte!)

petronella.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0