leaving you behind.

inte ens en vecka kvar. kan inte fatta det, kan verkligen inte fatta det
och vill verkligen inte fatta. huga! alla sover och ibland kan min morgon-
pigghet vara riktigt irriterande. har tagit min beach runda, atit min grot
och fortfarande ar det slakt pa rummet och jag kanner hur de 15 pers
som ligger och sover dar har ett stort hat mot mig och min forpingla.

det var utgang igar och den lilla som nu har blivit stor fyllde tjugo vilket
hon fick fira med RIKTIGT vin, fin frukost och choklad sjalva fick vi noja
oss med goonet som jag verkligen kommer sakna nar jag kommer
tillbaka till sverige. vin av fiskben och fiskagg ar verkligen en riktig hit!

 

kvallen va konstig fast bra och det hande nog ratt mycket som jag inte
kommer ihag. jag vaknade tva ganger inatt och hade panik, ena gangen
hade malin tagit bernad ifarn mig och hennes gula sovsack var hans
gula troja och jag brot pa riktigt ihop och andra gangen va jag saker pa
att jag va nagon annanstans och jag hade panik och nagon hade last
in mig for jag fick inte upp dorren. jag vaknade iaf och va konstigtnog
intealls bakids. jag har hittat en svensk bok som vekligen har gjort ett
ytterst fint forsta intryck, ingen av oss kan fa nog av de tva forsta sidorna 
sa jag tvingas hela tiden ga tillbaka for en hoglasning och diskussion.
(ett smakprov kommer idagarna.)



annars ar dagarna lika underbara som vanligt, kanske en aning mer
angest for att lamna varje morgon man vaknar och kanske en aning
mer lessamhet for att inte malin och hanna ska med oss..

ikvall ar det fets igen iaf.
nu ska jag koka pasta.

petronella. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0