- som jag.

det går över, det går över. eller så försvinner det på andra sätt. det har det lite men
det är otäckt hur allt kan vara upp och på bara några sekunder befinna sig på ner
igen med tanke på hur lite det är jag som påverkar och hur jag ändå får det tillbaka. 
alltid. igen.
för jag tänker sluta med det dåliga helt eller iaf låta det ta mindre o mindre plats.
och jag skall komma tilllbaka, mer och mer och jag tänker inte låta mig bli det där. 
inte igen. aldrig.

usch! här låter allt förjävligt. allt är inte det. jag älskar och jag älskar och egentligen
trivs jag ypperligt i min tillvaro men "det är lätt att tänka innåt när förväntningar
förstörs". och helgen visade knappast motsattser. fuck it!



det är onsdag och imorgon är det helg och jag ska till malmö och fira malin och gå
på studentskiva och åka tåg med hanna till göteborg och träffa byron männiksor.
det är tråkigt att jag har ont om pengar och snygga kläder men det får gå ändå. ser
iaf mycket mycket fram emot de komande dagarna, även de komande veckorna och
helgerna och hela sommaren och jag har börjat fantisera fina saker om hösten. le!

petronella.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0