stay with me honey!

hade jag inte haft världens bästa mamma och en underbar pojkvän och en
morgonrock i malmö jag kan få låna ibland så hade jag nog varit tvungen
att lägga mig i ett hörn med något gammalt över mig idag på morgonen för
fy vad less och totalt meningslös jag kännde mig. snälla snälla ordna sig!

så är det iaf examen och lillebror och lillebror har sommarlov men efter mitt
kvälls pass har ju jag också sommarlov som det ser ut nu och har jag det
kommer hösten se ytterst grå ut. men så får det inte bli! studenten igår var
iaf mer än grå, fy vad jag hade en klump i magen åt alla vita klänningar och
svarta kavajer som startade "verkligheten" men att springa ut i totalt skyfall.
hu!

nu ska jag städa med mamma och planera för lördagens hippie party tills
det är dax för ett pass igen. bye.
petronella.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0